HTML

Petidevil Blog

Arról fogok írni ami engem éppen foglalkoztat. A történelemtől a csillagászaton át a zenéig bármiről. Próbálom mindezt igényesen, Ti pedig majd jelzitek nekem ha rossz úton haladok. (Radics Péter)

Friss topikok

  • Zozzz: :( (2012.02.29. 20:35) Jönnek!
  • tothbalage: látom bejött a 9crimes(: (2010.10.22. 16:35) Is that alright?
  • Patrice: Hálás vagyok, hogy ismerlek Titeket! Köszi....de tényleg!:D:D (2010.06.01. 22:26) Hálanapló 2.

Linkblog

Hálanapló 2.

2010.06.01. 01:53 petidevil

Hálás vagyok, hogy az elmúlt héten..

1. rengeteg szabadidőm volt, azzal foglalkozhattam, amihez éppen kedvem volt(kutyázás, olvasás).

2. pénteken egész nap focizhattam, strandolhattam és koncertezhettem haverjaimmal, barátaimmal.

3. szombaton egy remek hangulatú bulit rittyenthettem ide a kertünkbe, tesómékkal és a barátokkal.

4. megtalált a könyv, amelyből a kedvenc filmem készült! Stephen King-A halálsoron(The Green Mile). Nagyon régen kerestem már!

5. sem fogyott el a reményem, és hogy kibírtam, amit ki kellett.

Külön köszönet: JB, BG, MTGF(:D), MD, VP, PN, ST, FM, Illyés úr(:D), Bratyó, Anyu, Pogi, Kira.

Kösziiii...de tényleg...:D

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petidevil.blog.hu/api/trackback/id/tr172046719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Patrice 2010.06.01. 22:26:48

Hálás vagyok, hogy ismerlek Titeket!
Köszi....de tényleg!:D:D
süti beállítások módosítása